Publisko un privāto partnerattiecību biedrība “Zied zeme” aicina darbā administratīvo vadītāju
Amata nosaukums – administratīvais vadītājs/-a
Darba vieta - Raiņa iela 11a, Lielvārde
Tavi pienākumi būs:
· Sadarboties ar Zied zemes valdi, padomi un izpildīt tās lēmumus.
· Izsludināt un organizēt atklātu projektu iesniegumu konkursa kārtas Zied zemes vietējās attīstības stratēģijas īstenošanai.
· Organizēt projektu vērtēšanas komisijas darbu.
· Laikus iesniegt Lauku atbalsta dienestā dokumentāciju, kas saistīta ar atklātu projektu iesniegumu konkursu.
· Nodrošināt projektu īstenošanas saturisko uzraudzību.
· Uzkrāt datus par projektu ieviešanas gaitu, kā arī apkopot rādītājus un veikt to analīzi.
· Izdarīt grozījumus vietējās attīstības stratēģijas rīcības plānā, kā arī aktualizēt un papildināt vietējās attīstības stratēģiju.
· Novērtēt vietējās attīstības stratēģijā noteikto mērķu un sasniedzamo rezultātu (arī rīcību rezultātu) rādītāju izpildi.
· Atbilstoši kompetencei nodrošināt sadarbību ar iestādēm un organizācijām, kas saistītas ar lauku teritorijas attīstību un darbojas Latvijas Republikā vai starptautiskā mērogā.
· Nodrošināt vietējās rīcības grupas darbības publicitāti (informatīvo materiālu izstrāde un soc kontu administrēšana) un veicināt tās atpazīstamību vietējās attīstības stratēģijas īstenošanas teritorijā, kā arī starptautiskā līmenī.
· Laikus sagatavot ceturkšņu tāmes un pārskatus par vietējās rīcības grupas darbību, kā arī ikgadējo vietējās rīcības grupas darbības novērtējumu.
· Uzraudzīt un aktualizēt noslēgto līgumu izpildi vietējās rīcības grupas darbības sekmīgai nodrošināšanai.
· Nodrošināt potenciālajiem projektu iesniedzējiem regulāru apmācību, konsultācijas un seminārus par atbalstu iniciatīvām saskaņā ar vietējās attīstības stratēģiju.
· Sekot izmaiņām pasākumu darbību reglamentējošos normatīvajos aktos un atbilstoši kompetencei piedalīties to sagatavošanā.
· Nodrošināt finanšu atbalsta instrumentu identificēšanu un izpēti, sagatavot Zied zemes projektu pieteikumus.
· Organizēt koprades telpas ikdienas procesus.
Šajā darbā tev noderēs:
Augstākā izglītība (vēlams ekonomikas, finanšu vai vadības zinātnē);
Pieredze darbā ar ES un/ vai citu fondu projektu administrēšanu un ieviešanu;
Zināšanas par Zied zemes darbības teritoriju (Ogres novadu);
Labas komunikācijas prasmes un spēja pamatot savu viedokli;
Izteikta atbildības sajūta un precizitāte darba izpildē;
Prasme organizēt un plānot darba procesu, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus;
Labas iemaņas darbā ar biroja programmatūru (MS Word, Excel, PowerPoint);
Spēja orientēties normatīvajos aktos;
Pieredze cenu aptauju un iepirkumu organizēšanā;
Teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas;
B kategorijas autovadītāja apliecība.
Tavi ieguvumi:
· Atalgojums 1500 – 1800 EUR bruto;
· Darba dators, tālrunis, veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšana;
· Atbildīgs darbs pieredzējušā nevalstiskā organizācijā ar iespēju veicināt vietējās teritorijas potenciālu un uzņēmējdarbību;
· Iespēju piedalīties sadarbības projektos Latvijas un starptautiskā mērogā;
· Papildināt zināšanas un pilnveidot profesionālās iemaņas un prasmes, kas nepieciešamas sekmīgai amata pienākumu pildīšanai;
Elastīgu, pilnas slodzes darba laiku.
Tavu pieteikumu (motivācijas vēstuli un CV) gaidīsim līdz 3. maijam, nosūtītu uz info@ziedzeme.lv, ar norādi “Administratīvais vadītājs/-a”.