Publisko un privāto partnerattiecību biedrība “Zied zeme” aicina darbā administratīvo vadītāju

Amata nosaukums – administratīvais vadītājs/-a

Darba vieta - Raiņa iela 11a, Lielvārde 

Tavi pienākumi būs:

·      Sadarboties ar Zied zemes valdi, padomi un izpildīt tās lēmumus.

·      ⁠Izsludināt un organizēt atklātu projektu iesniegumu konkursa kārtas Zied zemes vietējās attīstības stratēģijas īstenošanai.

·      ⁠Organizēt projektu vērtēšanas komisijas darbu.

·      Laikus iesniegt Lauku atbalsta dienestā dokumentāciju, kas saistīta ar atklātu projektu iesniegumu konkursu.

·      Nodrošināt projektu īstenošanas saturisko uzraudzību.

·      Uzkrāt datus par projektu ieviešanas gaitu, kā arī apkopot rādītājus un veikt to analīzi.

·      ⁠Izdarīt grozījumus vietējās attīstības stratēģijas rīcības plānā, kā arī aktualizēt un papildināt vietējās attīstības stratēģiju.

·      Novērtēt vietējās attīstības stratēģijā noteikto mērķu un sasniedzamo rezultātu (arī rīcību rezultātu) rādītāju izpildi.

·      ⁠Atbilstoši kompetencei nodrošināt sadarbību ar iestādēm un organizācijām, kas saistītas ar lauku teritorijas attīstību un darbojas Latvijas Republikā vai starptautiskā mērogā.

·      Nodrošināt vietējās rīcības grupas darbības publicitāti (informatīvo materiālu izstrāde un soc kontu administrēšana) un veicināt tās atpazīstamību vietējās attīstības stratēģijas īstenošanas teritorijā, kā arī starptautiskā līmenī.

·      Laikus sagatavot ceturkšņu tāmes un pārskatus par vietējās rīcības grupas darbību, kā arī ikgadējo vietējās rīcības grupas darbības novērtējumu.

·      Uzraudzīt un aktualizēt noslēgto līgumu izpildi vietējās rīcības grupas darbības sekmīgai nodrošināšanai.

·      ⁠Nodrošināt potenciālajiem projektu iesniedzējiem regulāru apmācību, konsultācijas un seminārus par atbalstu iniciatīvām saskaņā ar vietējās attīstības stratēģiju.

·      ⁠Sekot izmaiņām pasākumu darbību reglamentējošos normatīvajos aktos un atbilstoši kompetencei piedalīties to sagatavošanā.

·      Nodrošināt finanšu atbalsta instrumentu identificēšanu un izpēti, sagatavot Zied zemes projektu pieteikumus.

·      Organizēt koprades telpas ikdienas procesus.

 

Šajā darbā tev noderēs:

  • Augstākā izglītība (vēlams ekonomikas, finanšu vai vadības zinātnē);

  • Pieredze darbā ar ES un/ vai citu fondu projektu administrēšanu un ieviešanu;

  • Zināšanas par Zied zemes darbības teritoriju (Ogres novadu);

  • Labas komunikācijas prasmes un spēja pamatot savu viedokli;

  • Izteikta atbildības sajūta un precizitāte darba izpildē;

  • Prasme organizēt un plānot darba procesu, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus;

  • Labas iemaņas darbā ar biroja programmatūru (MS Word, Excel, PowerPoint);

  • Spēja orientēties normatīvajos aktos;

  • Pieredze cenu aptauju un iepirkumu organizēšanā;

  • Teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas;

  • B kategorijas autovadītāja apliecība.

 

Tavi ieguvumi:

·      Atalgojums 1500 – 1800 EUR bruto;

·      Darba dators, tālrunis, veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšana;

·      Atbildīgs darbs pieredzējušā nevalstiskā organizācijā ar iespēju veicināt vietējās teritorijas potenciālu un uzņēmējdarbību;

·      Iespēju piedalīties sadarbības projektos Latvijas un starptautiskā mērogā;

·      Papildināt zināšanas un pilnveidot profesionālās iemaņas un prasmes, kas nepieciešamas sekmīgai amata pienākumu pildīšanai;

  • Elastīgu, pilnas slodzes darba laiku.

 

Tavu pieteikumu (motivācijas vēstuli un CV) gaidīsim līdz 3. maijam, nosūtītu  uz info@ziedzeme.lv, ar norādi “Administratīvais vadītājs/-a”.

Previous
Previous

Piektais POP-UP pasākums Rīgas reģiona uzņēmējiem norisinājās Doles salā

Next
Next

Ceturtā POP-UP pasākuma tēma Rīgas reģiona uzņēmējiem - energoefektivitāte